lördag 5 maj 2012

En av sommarens coolaste väskor!


Tänkte kolla intresset av coola jeansväskor som JAG har sytt själv. Det är sydda av nytt jeanstyg plus återanvänt jeanstyg från grabbarnas gamla jeans. Inne i väskan finns 2 fickor i form av jeansfickor som suttit på jeans. Det finns ett långt axelband som är ca 118 cm långt. Det finns ingen väska som är lika, alla skiljer sig åt. Det är råa kanter, som ger väskan sin charm.

 Innermått på väskan:
 Längd 36cm.
Höjd 24cm
Djup är 6cm.

Så det går bra att ta med sig A4 block i den. På baksidan finns 2 inbyggda fickor, som börjar vid spetsten och går ända ner, höjden är 19cm och är 17cm breda på fickorna, perfekt med mobil i den ena och kameran i den andra, så har jag det!! 

Väska nummer 1, framsidan.

Nr1 närbild framsida.

Nr1 baksida.

Nr 1 fickor inne i väskan.

Nr 1  en helhetsbild!
♥♥♥♥♥


Väska nr 2, framsida.

Väska nr 2 närbild framsida.

Väska nr 2 två fickor inne i väskan, ena ficklocket stängs med kardborreband.

Väska nr 2 baksida.
♥♥♥♥♥


Väska nr 3 framsida.

Väska nr 3 närbild på framsidan.

Fickor inne i väska nr 3. Ena fickan stängs med kardborreband.

Fickor på baksidan av väska nr 3.
♥♥♥♥♥

Framsida av väskan nummer 4a.

Närbild på framsidan på 4an

4ans baksida, med inbyggda fickor.

4ans fickor inne i väskan.

Såhär ser 4an ut på mig!

Är du intresserad av en unik väska, som du kommer att vara ensam om, maila mig, glöm inte skriva vilken väska du är intresserad av. Jag vill ha 400:- 350  300:-  250:- för väskan, det var mycket arbete och många sömmar att sy. 5 väskor tog en helg helg att sy. 

I priset ingår frakt med posten inom Sverige.

2 kommentarer:

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina