måndag 5 december 2011

Vabbar i städrocken!!


Är hemma och vabbar för Gabriel, som har feber och har huvudvärk. Medans jag tar hand om den lille sjuklingen, har jag städat, fixat och donat. Snabeldraken måste även den fram. Solen lyser på alla våra dammråttor som härjar här! 
När jag var på loppis i lördags såg jag en kyrka och kom på att vi inte hade fått fram våra. Så idag har jag hittat plats till dom. Dom för nu har vi 3 kyrkor, tro nu inte att jag är kyrklig ;-). Seglorakyrkan är Niklas och de andra är mina. Gillar kyrkor helt enkelt. Är lite småsugen på att måla svart tak på en av mina kyrkor, har sett att det blir fint!
På mig idag har jag städrocken, Velourette hooded tunic, idag har jag inte matchat något, det fick bli som det blev. Jag skrattar lite åt Gabriel när han ska fota mig. -Mamma får jag göra som killen gjorde med sin kalender? Gabriel syftar på Binas lille Frans, som plundrat hela chokladkalendern.(Nu valde bilden med värsta skrattattacken.)   
 

1 kommentar:

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina