torsdag 9 maj 2013

Med mig hem från Odd Molly fun days!

 
Dessa bilderna fotade jag när jag kom hem ifrån Stockholm, som bara blivit  liggande i mappen. Hade nästan glömt av att visa vad jag köpte! #602 Fay scarf i silky White, har jag använt många gånger, är en stor favorit. Vi var många som köpte just den sjalen i Odd Mollybutiken på Humlegårdsgatan. Köpte även där väskan #356 Fugitive canvas bag i powder, trodde den skulle vara stor, men den var alldeles lagom i storlek, min fina "sommarväska". Toppen #391 Rib jersey top i white köptes på Åhlens, som är en "bra-att-ha-tröja"!! Den har jag på mig idag för första gången!
 
Armbandet fick vi i Odd Molly butiken, samma färg som mitt andra OM armband, Treasure bracelet i dark pink! Passar så bra ihop! 
 
I Barkaby köpte jag "bara" ett sun-care lip. 
 
Flip flop tofflor, som redan är sålda!

4 kommentarer:

  1. Fin-fina inköp.....användbara i sommar.
    Jag skulle vilja köpa en rib jersey top i ljusblått....tror det får vänta till rea!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Så fina köp du gjorde! :-)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Snyggt alltihop och tillsammans med:)
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina