onsdag 21 november 2012

Mrs melton jacket ♥ Cascais scarf

 
Jag ser lite tjurig ut, men det är jag inte! Fotografen har lite bråttom att fota, han har inte riktigt tid för sånt här. Men några bilder blev det, får vara glad för det lilla. Glad är jag oxå för Mrs milton jacket, som jag hittade på Freeport, till ett jättebra pris, trodde nästan att de glömt första siffran på prislappen!!
På byn kom det fram en kvinna till mig och beundrade  tyckte Melton var jättefin och en sån har ingen annan, och det kan jag hålla med om!! Fin och väldigt ovanlig i lilla byn!




 
Inte tjurig, men en nöjd Christina med fina sjalen om halsen. Den har jag haft mycket sen jag fick tag på den! En riktigt favorit♥♥

11 kommentarer:

  1. Åh, vad fin du är i din melton :)
    kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hei
    Det var en veldig fin jakke til deg.Du var heldig med den .
    Jeg kjøpte min i fjor og har brukt den masse :-) Får som regel en endel kommentarer eller lange blikk...kjempegøy Odd Molly på det beste.
    Barbro

    SvaraRadera
  3. Ser på dig att du har gått ner i vikt. Kämpa på.

    SvaraRadera
  4. Jag instämmer med ovanstående anonym..hur mycket HAR du gått ned?? Inte sjutton har du vare sig 4 eller 3 som förut..du ser ut som en 1 / 2! Grattis! Men jag undrar fortfarande HUR många kilo du gått ned i vikt och är det LCHF-förtjänst?? Jag försöker hålla mig till den dieten..men jag är inge bra på det när familjehungrighet pockar på//Sanna

    SvaraRadera
  5. Snyggt snyggt!
    Kram Marika

    SvaraRadera
  6. Oj här var det ett gäng kommentarer jag hade missat. Är så glad för ni är här och skriver. Jag har inte hunnit kika in en enda gång under min arbetsdag. Verkligen fullt upp, när vi saknar vikarie för andra dagen denna veckan.
    Jag kör med laktosfri lchf, gillar det och det funkar för mig. Jag har IBS innan var min mage jättejobbig, behövde ha nära till toa jämt. Så befriande att hitta något som passar mig och att jag går mer är med kosten är bonus. 9kg har jag gått ner, står just nu väldigt stilla. Hoppas snart vågen gör ett hopp neråt. Här ska kämpas på!!

    Kramar till er alla som kikar in här!

    SvaraRadera
  7. Vilka fina bilder! 9 kg är ju jättebra, man ser stor skillnad!
    kram, Ella

    SvaraRadera
  8. 9 kilo! Wow! Inte dåligt. Kämpa på :)
    Kram Anna
    Ps. Jag har mailat dig

    SvaraRadera
  9. De där 9 kilona har ramlat av dig SÅ fint//

    SvaraRadera
  10. I could be your Mrs Melton twin in Canada if you could find the lovely Cascais scarf in multi for me. The jacket looks fabulous on you. Congratulations on the weight loss. You are an inspirations to all!
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  11. Vad snygg du är!

    Mvh
    Camilla

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina