fredag 4 maj 2012

Tadda blouse, blev det idag!


Äntligen kom dagen då jag kände att idag är det en Tadaa blouse dag. Så skön den är på, skulle kunna tänka mig någon mer färg i den faktiskt. Hoppade i mina nya jeans, så det blev lite spets här och där. Alla 3 arbetsdagar i veckan har jag haft på mig Wilma mankiller i magnolia, från och till jobbet. Vilman är en riktigt drömkofta. Nyper mig i armen, vilken tur jag hade, som hittade den, för det fina priset!!
Här är det väldigt hektiskt, mest på jobbet, då. Hinner nästan inte blogga, tur att man kan tidsinställa inlägg. Det gäller ju bara ha tid att göra dom och fota. Kommentera hinner jag inte så mycket som jag skulle vilja, men jag kikar in till er.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

3 kommentarer:

  1. Sött matchat med spetsarna! Kan tänka mig att blusen är superskön. Jag skulle kunna bo i mina klänningar!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättesöt är du!!! Jag gillar jeansen, måste kollas in på Joy! Hur söta som helst ju :)
    KrM!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina