lördag 12 maj 2012

Nyp mig i armen...

..vilken dag jag haft. Tvekade igår när jag fick reda på att Göteborgvarvet var idag, på att åka in till stan som jag och Niklas hade tänkt, sen skulle det regna mest hela dagen, såg jag på appen. När jag vaknade i morse kände jag att, vi åker!! Vilken stämning det var i stan, massa musik, roliga butiker, cappuccinon var supergod och maten sen då. Vi passade på att gå på china restaurang, nu när killarna inte var med. Det var lite kallt och blåsigt början, sen kom solen och det var riktigt skönt. Jag är så glad att vi åkte, dagen blev SÅ lyckad!! Har hur många bilder som helst, ett inlägg från Åhléns kommer typ imorgon, jag blev helt till mig där, vilket utbud och vad fint det var där. Jag hade glömt min kamera så jag fick fota med mobilen, det är bara att gilla läget, eller hur?!

Löparna springen ner från Götaälvbron. Vad lååångt vi fick gå för att komma över på andra sidan, där vi hade bilen parkerad. Trodde nästan att vi skulle få p-böter, lättade förlängde vi parkeringstiden.   

Kylväskan från Green Gate, som inte köpte men gärna vill ha!

På H&M hittade jag denna godingen, i min färger och guldtråkar, mums!

Jag har 3 Tadaaplagg och känner att nu får det väl räcka. Fin är den ändå, den är provad på NK.

På Kålle & Ada provar jag 3 fina.  Cannan i min färg, ska jag eller?

Sleeveless poptop, med fina loggan på ryggen!

Kan inte sluta att tänka på denna, kär!! Trots den är både grön och orange ;-)

Rabatt gillas!
På en bänk hittade jag en fick kakelplatta ♥

Det kommer mera inlägg från denna "nyp mig i amen dagen" för jag har många fler bilder att visa.

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag du har haft...Göteborg är toppen!!! min dotter bor där så varje år blir det en eller flera resor dit.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Åh....fanns flirtinin i blått.......trodde nästan det var den på 30% bilden.....men det är canna va?
    Om det är flitini i blått så måste jag skaffa en bulvan!!!!!
    Mvh
    Mia
    "Mabimao"

    SvaraRadera
  3. Jag tittar på orginalbilden och det syns inte bättre på den. Tror som du, att det är Canna, men är inte säker.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Åh vad härligt med er lyckade dag! Här i grannstaden regnade det nästan hela dagen.

    Cannan är underbar och rysligt lockande!

    KRAM påre!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina