fredag 18 maj 2012

Färgklick!!


Just det en Flirtini hood jacket var det! Med all sin färg, till och med orange och grönt i, som inte  så ofta kommer över min tröskel. Multin har kittlat mig länge nog och när jag hittade min storlek och ett bra pris kunde jag inte stå emot. I bilen hem kommer jag på att jag har en gammal klänning i precis samma ärtgröna färg. Väl hemma har jag provat kombon och jag tycker det blev läckert. 
Tycker inte riktigt det bruna bandet stämmer så bra till denna färgen på koftan.




Har stått och gjort spagetti och köttfärssås till grabbarna. De ville inte hänga med på vårt "äventyr" idag.

3 kommentarer:

  1. Jamen JA.. var det DEN! skit-läcker juh!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, DEN var det ;-) (och en till, som jag ska ha när det är lite varmare).
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Älskar den koftan!! Använder min massor men har bytat bandet till ett svart... Kram Linsan

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina