fredag 25 maj 2012

En olycka händer så lätt :(

Igår försökte jag få iväg detta inlägget många gånger. Nu är det 3je gången jag skriver om det.

Jag fick hämta Gabriel i skolan igår. Han hade fått en fotboll på handen och hade ONT. Vi åkte till vårdcentralen, gick remiss till röntgen i Skene. Det visade att han hade fraktur. Hem och ge utsvultne Gabriel mat. För att åka till akuten i Borås för gipsning. 4 timmar tog alla besök, vi har väntat i många väntrum, jobbigt i värmen.

Jag hade tänkt sen innan åka med 18:24 tåget till Varberg. Då blev det men nu följde även Gabriel med. Härligt att ta en grogg i den inglasade altanen och samtidigt se havet. Gabriel åt godis. Det blev en fin avslutning på dagen.


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. Han såg inte helt ledsen ut trots allt.. hoppas han inte har ont längre och att ni får en fantastisk helg!
    KRAMAR

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina