lördag 19 maj 2012

Bandet är utbytt!


Åkte till Skroten och stod där och valde på vilken färg jag skulle ha på bandet. Så, nu tycket jag bandet harmoniserar med koftan ;-)


Här hänger mina nya toppar! Den vita och blåa, hittade jag på Lindex. Priset var bara 149:- som hittat. Tyvärr hade bägge hål, men det såg jag inte förrän jag kom hem. Den vita har jag bytt, den blåa som inte kommer in i Kinna fick jag rabatt på. Det är inget hål som kommer synas, då sömmen bara har släppt, på ett ställe. Några stygn så är den lagad. Topparna har två volanger där nere. Ärmarna är lite söta, de knäpps upp med en pärlemoknapp. Toppen fanns i en tredje färg, aprikos, hade önskat att den fanns i cerise eller varför inte rosa!


På White hade de sjukt mycket fint, så så man blev riktigt vimmelkantig ;-) Denna oversize toppen blev min.


Idag har vi roat oss med trädgårdsarbete. Alla har hjälp till. När Gabriel tröttnat på att göra fint mellan plattorna undrade han om det inte fanns något annat jobb. Jag behövde hjälp med tvättvindan. Gabriel klippte ner dem gamla, det gick snabbt och bra. Sen börja det jobbiga, sätta upp 50 meter tvättlina. Vi började längst in, vilket vi ångrade. Det blev trassel, det var jobbigt att dra all lina i hålen. Efter ett tag fick vi upp en bra taktik. Gabriel sprang iväg med lina, ja ni skulle sett oss. 

1 kommentar:

  1. Supersnyggt med det nya bandet! Skulle vara kul och se en "tvättlinefilm" på er när ni jobbar!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina