fredag 13 maj 2011

Freeport imorgon!!!!


Åhh, så roligt imorgon är det äntligen Freeport-träffen!!! Synd att flera är sjuka eller har fått ställa in. Vi blir nog 12-14 glada tjejer som ska träffas. Nu är det inte så varmt längre, innan tänkte jag nämligen att jag skulle gå i kofta, ja jag ska ha en klänning oxå. Ikväll tvättade jag Lotta lottan, jag kan inte gå på träff i sketen jacka heller ;-) Underklänningen jag ska ha imorgon hänger där med. Ska sätta mobil och kameran på laddning. Vädret imorgon är 14 grader och moln, visst är det ett bra shoppingväder!!! Imorgon kommer Bina och Pernilla hit och sista biten får de åka med mig.


"Får jag titta på din blomma?" Sa en liten, som tittade med stora ögon på Mollypengarna.  

11 kommentarer:

  1. Ha det så trevligt imorgon! Ska tänka på er!Själv laddar jag för jätteparty då mossdressen ska få luftas igen. Hoppas på en riktigt häftig nostalgikväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Å ha det så härligt i morgon! Hur tvättade du Lottan - krympte den?????
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nena, ha det så bra imorgon, du med!!!!

    Frösötös, jag har tvättat den en gång innan och den var precis lika fin när jag tog ut den. Jag har en STOR tvättpåse som jag stoppade in den i. Tvättade på 40 grader och den krymper inte.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det ska bli så kul att träffas i morgon. Jag har nästan fjärilar i magen:D Ett problem kvarstår, vad ska jag ha på mig?
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hilde, jag velar lite på vilken handväska jag ska ta. Fundrar vad jag ska ha på fötterna, det blir nog Calou. Jag tar kanske inte Lotta lottan, jag har ju min jeansjacka, den är nog snyggare till, det jag ska ha på mig.
    Vi ses imorgon!!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Hej Christina, måste tyvärr, tyvärr, tyvärr ställa in, även jag. Efter att ha varit uppe med två kräksjuka barn i natt känner jag mig själv risig nu... Hoppas att du hinner se detta innan ni far. Hälsa alla! Kram Carina

    SvaraRadera
  7. Nina, ush, vad tråkigt :(
    Kram

    SvaraRadera
  8. Nina-Carina :(

    Hihi - hann den bli torr? Vi ses om ett par timmar!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  9. Bina, jag har klämmt på den, kändes torr. Men jag virrar, kanske ska ta jeansjackan istället?
    Vi ses!!

    SvaraRadera
  10. Hihi... ja det är aldrig lätt att välja ;)

    japp - ses

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina