torsdag 11 november 2010

Ullareds shopping!






Gäsp, har varit i Ullared idag. Ledsen för det suddiga kortet, men jag hade bestämt att våra jackor skulle ligga kvar i bilen. Tobias fryser och huttra samtidigt som han ska fota sin mamma, JOBBIGT!! Fort i på Gekås. Det var MÅNGA som var där och shoppade. Jag har inte varit där på säkert 1 1/2år och gisses vad de hade byggt ut. Jag hittade inte alls så bra längre. På slutet hittade vi inte tillbaka till vår kundvagn. Den stod inte där vi brukade ha den. Vi hade nog tagit med den, någonstans, kan det vara på damkläderna??? Så trötta och yra i bollen vi var. Det var bara att hämta nya saker och lägga i en korg som jag hittade, SUCK. När jag skulle hämta sjalarna,  stod det två tjejer där och kollade på dem. -Men det är ju du som bloggar.......kul att springa på tjejer som läser MIN BLOGG. Det var faktiskt de enda som jag såg som hade Odd Molly på sig, på hela Gekås. När Tobias och jag kom till kilkläderna då står vangen där. Ja just det, DET VAR JU DÄR VI STÄLLDE DEN.
Jag hittade  fars dagspresent, födelsedagspresent och julklappar och lite bra att ha till mig. Mina saker kan jag visa imorgon ;-)

Vad tycker ni om klänningen jag hittade?? Oddly jag tänker på Odd Molly iallafall. Sprang snabbt förbi FOL KOPIAN i cerise som hängde kvar där, för halva priset. 


**Tänk en gång hittade jag inte bilen när jag skulle åka hem från Ullared. Polisanmälde den försvunnen. Mamma och pappa fick komma och hämta mig. Vi körde en runda på parkeringen och då ser jag bilen alldeles ensam. Där jag hade parkerat den. Tröttheten ställer till det ibland.**

Kram


8 kommentarer:

  1. Haha... Ullared gör en så fövirrad :) Men det är rätt kul i lagom dos med Gekås. Ful kopia. Tack för en trevlig blogg som jag läser varje dag! Kram Linsan

    SvaraRadera
  2. Haha, underbart! Gillar översta bilden trots suddigheten. Jösses vad härligt royalfärgen lyser! Färgernas färg verkligen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha, Ullared är bara SÅ underbart ! men liiiite varning är det ju faktiskt... Oddly.... Njä, trams. Ja, jag köpte ju Fusk folen däruppe, men nope.... jag bara kände att det var TOK fel, så dom är sålda.
    Blev det några roliga fynd ?
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  4. Hej ! Det var jag och min dotter som sprang på dej i Ullared. Kul att se dej "på riktigt", kollar din blogg varje dag. Jag såg ingen FOL kopia,o tur va väl det... Du var jättefin i din royal molly kofta, fin blogg har du också. Funderar på att starta en blogg själv.
    Kram från Katarina och Josephine

    SvaraRadera
  5. Katarina och Josephine: Sitter här med ett leende på mina läppar! Visst är det lite häftigt, med denna härliga bloggvärlden!
    Ni var så fina i era Mollysar!!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag har aldrig varit på Gekås men har ju sett på TV därifrån och tycker personligen det verkar hemskt. Så stort och så mycke folk, hua jag vill hålla mig långt därifrån.

    Kopiorna skrattar jag bara åt, blusen var ju hemsk!

    Roligt att du stötte ihop med besökare på bloggen. Världen är liten...

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig bild! Kul att ni hittade er kundvagn, och parkeringsberättelsen hade jag ju hört. Händer det bara i Ullared? ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Skrattar gott åt dina kundvagns-och bilförsvinnanden. Det är n ä s t a n så du hade platsat i såpan på tv ju! ;-)

    trevlig helg!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina