måndag 15 november 2010

I ♥ Nylon Parker i powder




Idag fick jag tigga och be om att någon kunde ta några bilder. Utekort var bara att glömma. Här kommer några snabbknäppta bilder ;-) Sen iväg och hämta däcket och handla lite mat. Tog ett vanligt linne på mig, Frill tank, i rose från The Smart Heart, och Mesh cardigan i grey. Var inte oroliga, jag fryser inte på mitt jobb, det är fullfart dagen i ända. Jackan är Nylon Parker i powder från förra året.




Förra veckan ninjade jag på Tradera, igen. Hoppas den kommer i morgon. Även denna produktbilden hade jag i mappen, bara att flytta över den till "Mina Mollysar". Självklart visar jag när den har kommit. Vissa av er vet nog vad det är ;-)  ;-) Eller??

Kram ♥♥

5 kommentarer:

  1. Tack för tips! Tycker också att dagens är roligast på bloggar, det inspirerar!
    Det måste det verkligen bli mer av hos mig:)
    Kram/C.

    SvaraRadera
  2. Den jackan är som gjord för dig! Ljusrosa är verkligen Christina...

    Har du testat att ta kort på dig själv i spegel? Det gör alltid jag, snabbt och enkelt OCH maken skulle totalvägra att göra det varje dag.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hela outfiten lyser Christina färger. Snyggt!
    Kram

    SvaraRadera
  4. vilken fin kombo! Hmm det måste jag testa, det linnet har jag ju oxå men används för sällan. HAde det även i svart men det såldes nyss.
    Du visar att det inte är ett sommarlinne, man kan ju även ha det på vintern=)

    kram!

    SvaraRadera
  5. Så fin i dag:) Älskar min Nylon parker coat med...Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina